Veelgestelde vragen en contact opnemen


Veelgestelde vragen bieden direct helderheid bij praktische onderwerpen.
Zo ontstaat snel duidelijkheid zonder te hoeven zoeken in lange handleidingen of voorwaarden.

Veelgestelde vragen

Horloge

Hoe lang gaat de batterij mee?

De batterij gaat gemiddeld een jaar mee. Als de batterij het eerder begeeft, moet deze vervangen worden. Dit kan je zelf eenvoudig doen. Als de batterij leeg is, betekent het niet gelijk dat het horloge defect is.

Is het horloge waterdicht?

Onze horloges zijn spatwaterdicht. Je kunt ermee omgaan in de regen of tijdens het handen wassen, maar we raden af om ermee te zwemmen. Vooral bij een leren bandje is contact met water niet ideaal.

Welk uurwerk wordt gebruikt?

Onze horloges zijn voorzien van een betrouwbaar quartz uurwerk van onze leverancier. Dit houd in dat een batterij kleine elektrische signalen verstuurd naar een quartz kristal, waardoor je horloge zal blijven tikken! Op de productpagina staat welk exacte model uurwerk is gebruikt voor het horloge.

Van welk materiaal is het horloge gemaakt?

Onze horloges worden gemaakt vanroestvrij staal.

Mijn horloge loopt achter of geeft de verkeerde tijd aan. Wat kan ik doen?

De kans is groot dat de batterij bijna leeg is. Vervang de batterij en je horloge zou weer perfect op tijd moeten lopen.

Als de tijd word aangepast op het horloge tussen 9 en 12 uur 's avonds, kan het model een klein probleem krijgen met het bijhouden van de dagentelling. Dit is eenvoudig op te lossen door de kroon op de tweede stand te zetten en het horloge op de juiste datum te zetten.

Levertijd & Verzending

Vanwaar worden de horloges verzonden?

Wij verzenden al onze horloges vanuit ons magazijn in Nederland.

Wat is normaal gesproken de levertijd?

Wij proberen bestellingen altijd binnen één werkdag te versturen. De post doet er meestal nog een extra werkdag over, waardoor de totale levertijd doorgaans 1-3 werkdagen bedraagt.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de €50 rekenen wij €6,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de €50 is de verzending gratis.

Waar is mijn bestelling?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingcode. Heb je nog geen mail ontvangen? Dan zijn we nog druk bezig met het inpakken van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

In de meeste gevallen is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren of wijzigen zodra deze is geplaatst. In uitzonderlijke gevallen, als het inpakproces nog niet is gestart, kunnen we dit wellicht nog aanpassen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Retour & Garantie

Wat is jullie retourbeleid?

Wij hanteren een retourrecht van 30 dagen. Voor meer informatie hierover, klik hier, of scroll naar de onderkant van de pagina om naar ons retourbeleid te gaan!

Wat bedragen de retourkosten?

De retourkosten worden gedekt door ons in het geval van een retour.


Voor retourzendingen met duidelijke gebruikssporen of schade kunnen kosten in rekening worden gebracht, aangezien producten met gebruiksschade niet als retourneerbaar worden beschouwd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem contact met ons op via e-mail (info@amand-watches.nl) of vul ons contactformulier in. We helpen je graag verder met het retourproces.

Welke garantie bieden jullie op de horloges?

Wij bieden een garantietermijn van één jaar. Mocht je horloge binnen deze periode defect raken door een productiefout, dan sturen wij een nieuw exemplaar op.

Is je vraag nog niet beantwoord?

gebruik het formulier hieronder of mail naar: info@amand-watches.nl